Praktyk i przedsiębiorca. Absolwent turystyki i rekreacji na UAM. Od 2007 roku prowadzi „landbrand” firmę specjalizującą się w promocji miejsc, żywności oraz turystyce kulinarnej.
Twórca pierwszych w Polsce szlaków i produktów turystyki kulinarnej między innymi: w Gdyni, Gdańsku, Białymstoku, Poznaniu, Pomorskie Culinarny Prestige, Podlaskie Smaki.
Doradzał także przy powstawaniu i rozwoju produktów turystycznych na Podkarpaciu, Opolszczyźnie, Dolnym Śląsku.
Twórca Planu Promocji Polskiej Turystyki Kulinarnej dla Polskiej Organizacji Turystycznej.
Ambasador Światowego Stowarzyszenia Turystyki Kulinarnej w Polsce (World Food Travel Association).
Członek stowarzyszenia Polska Ekologia.
Doradza jako ekspert w projektach Interreg w zakresie turystyki kulinarnej.
Współpomysłodawca projektu BASCIL, w którym rolnicy, przetwórcy i producenci spożywczy tworzą krok po kroku nowe oferty turystyki kulinarnej. Projekt obejmuje dwa regiony polskie: pomorskie i lubuskie oraz partnerów z Estonii, Finlandii, Litwy, Łotwy, Niemiec, Norwegii i Szwecji. Wspiera rozwój turystyki kulinarnej w Polsce organizując konferencje i warsztaty w tym temacie między innymi podczas Targów Tour Salon on VIII edycji konferencji Turystyka Kulinarna organizowanej w Szkole Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie.
Swoją wiedzą dzieli się podczas warsztatów, wywiadów w mediach. Pracuje także nad książką nt. turystyki kulinarnej, która ukazać się ma w 2025 roku.
Linkedin: Hubert Gonera
Facebook: www.facebook.com/landbrandPL
www.landbrand.pl
email: hgonera@landbrand.pl